perjantai 21. elokuuta 2015

Uusi aamu, aamupala ja blogi

Heippa! En tiedä miksi, mutta eilen illalla tuli ihme fiilis perustaa taas blogi. Kaiken olin tietty unohtanu tän tekoon liittyen, ja pari tuntia vierähtikin ihmetellessä. Visio ja inspiraatio on olemassa, mut enää se täytyis päästää ilmoille. Sisältö tulee liikkumaan vahvasti siinä mikä mua millonki innostaa. Luvassa ainakin blogin kuvauksessakin mainittuja asioita. Tykkään myös tehdä itse käsin kaikenlaista.

Viime aikoina, tai no oikeestaan ehkä vuoden sisällä, on ollu vähä muutoksia elämässä ja oon ite muuttunukki jonkun verran. Yks selkee asia jota oon muuttanu nyt ihan vasta, on esimerkiks mun aamupala, ja ruokavalio muutenkin (siitä voisin kirjottaa lisää myöhemmin). Oon koittanu vähentää leivän syöntiä aamuisin, ja ratkaisuks on tällä erää muodostunu puuron syöminen. Sen kun syö niin on ihan täynnä, mut silti se nälkä vaan tulee nopeemmin kun leipä-aamiaisen jälkeen!

Puuro on siinä mieles hyvä, että sinne on niin helppo tunkee kaikenlaista. Yritän tankata hyviä aineita mun kroppaan lisäämällä siemeniä, pähkinöitä ja raakakaakaojauhetta. Näitä aineita mun puuroon siis tulee:


Lisään vielä mökiltä kerättyjä mustikoita, ja aamupala on siinä! Joskus saattaa laittaa vaikka banaania, mut tää on ollu nyt aika peruskaava.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti